Dubai – O multime de motive sa alegi aceasta destinatie!

Vacante exotice

Dubai reprezinta medicamentul antistres natural si garantia noastra pentru vacanta dumneavoastra de neuitat.

Cu toții, când ne gândim la concediu, ne dorim să uităm de stresul de zi cu zi și să avem parte de o vacanța perfectă. Pentru o astfel de vacanță avem nevoie de cineva de încredere, prietenos, onest, care sa lucreze cu profesionalism și optimism. De 15 ani Z TOUR le oferă pe toate!

Dubai, o destinatie exotica, cu un stil de viata cosmopolit, combina confortul si stralucirea occidentului cu sarmul unic si ospitalitatea lumii arabe: localnicii imbracati in robe traditionale, dansuri si muzica specifice culturii lor, muzee, vestigii si multe alte dovezi ale legaturii orasului cu istoria sa, in ciuda dezvoltarii economice infloritoare din ultimii ani.

Oras imbracat intr-o aura de mister, care pare sa promita nebanuite placeri, lux dus la extrem, un adevarat taram de basm unde curge lapte si miere pentru vizitatorul venit in vacanta, Dubai este mai mult decat un oras frumos, este o experienta unica. Dubai cucereste cu plajele imaculate, dar si cu un memorabil safari in desert. Cu vizitele la palatele opulente ale seicilor, dar si cu muzeele sale bine documentate. Farmecul Orientului se intinde peste toate acestea. Cat despre activitati, nimeni nu se plictiseste in Dubai: de la activitati sportive la cele nautice, de la relaxare la spa la itinerarii culturale – emiratul arab le are pe toate.

Miracle Garden – Pentru iubitorii de verde, de flori, de proaspat in desert ,este locul ideal.

Exceptional la aceasta gradina este faptul ca pe langa paturile traditionale de flori, aranjamentele florale sunt dispuse si in forma de stele, arcade, iglu sau piramide. In plus, exista sapte aranjamente florale in forma de inima, care simbolizeaza cele sapte state ale Emiratelor Arabe Unite. Compania Akar, cea care este insarcinata cu amenajarea spatiului a declarat ca felul in care sunt dispuse aranjamentele florale se va schimba in fiecare sezon, astfel incat turistii sa aiba parte de o experienta diferita de fiecare data cand viziteaza gradina.

Jeep Safari, unde excursiile cu jeepuri de ultima generatie, printre dunele de nisip. va vor incanta!

Mall Dubai

Cel mai mare centru comercial din lume, cu o suprafata de 1.100.000 m2 si peste 1.200 de magazine va incanta cu un patinuar olimpic, un acvariu de 33 m populat cu peste 30.000 de specii de pesti, parcuri de joaca pentru copii, 150 de restaurante, 160 de baruri si cafenele, 22 de sali de cinema, un hotel de lux, un magazin de 930 m2 cu dulciuri, galerii de arta, cea mai mare piata de aur si Fashion Island (locatie destinata designerilor celebri). Mall Dubai este locul ideal pentru o zi de shopping.

Ski Dubai

Ski Dubai este cea mai moderna partie acoperita din lume, amplasata in interiorul centrului comercial Mall of the Emirates. Ski Dubai are 5 partii de schi de diferite grade de dificultate, partii de bob, partie pentru sanie si scoala de schi.

Burj Khalifa

Burj Khalifa este cea mai inalta cladire din lume, are 828 m inaltime. Ajungi la etajul 124 (452m) in mai putin de 1 minut.

Z Tour – Întotdeauna la Inaltime Z Tourmedicamentul antistres pentru tine”

RECENZII SI PARERI DESPRE DUBAI

Anonim R. – Dubai — destinatia mea de suflet, Am ales sa vizitam Dubaiul la dorinta arzatoare a fetei mele. Si cum copilul a meritat, am decis sa ii indeplinesc visul. Am plecat pe data de 22 noiembrie cu Flydubai. Dupa 4.40 ore de zbor am aterizat in Dubai seara la ora 21. Ajunsi la hotel (despre care am scris, Rihab Rotana.), am lasat bagajele si am iesit sa cautam un restaurant sa mancam. Am fost si cu Monorailul la Atlantis the Palm, ne-am plimbat pe faleza imensa pana am obosit la 30 de grade si ne-am intors in oras.

Am vizitat si faimosul acvariu din mall. Am vazut multe locuri frumoase.

Chiar daca sunt persoane care contesta Dubaiul, eu sunt fascinata. Construiesc in permanenta si stiu sa atraga milioane de turisti. Odata in viata, merita vizitat.

Pentru mine nu a fost o vacanta pentru odihna ci un maraton. S-a lasat cu picioare umflate si dureri de mijloc de la atata mers pe jos, dar eram dornica sa vad.

Intorsi in tara la minus 6 grade nu a fost tocmai ceea ce imi doream, dar tot ce este frumos are si un final.

A doua vacanta in Dubai va fi pentru plaja si relaxare.

Vacante minunate, tuturor!

Anonim M. – O vacanţă de neuitat

Tocmai ce m-am intors cu familia mea dintr-o vacanta de 7 zile petrecuta in Dubai.

Am fost cazati in zona Dubai Marina si am fost foarte impresionati de ceea ce am vazut acolo. Curatenie exemplara, foarte multi straini, putini localnici, nu ne-am simtit nici o clipa in nesiguranta. Ei fac totul pentru confortul turistilor.

Plaja superba, f curata, vreme nu mai vorbesc, totul la superlativ.

Au facut o treaba extraordinara in desert! Bravo lor!

Am vizitat Burj Kalifa, am vazut fantanile muzicale, plimbare cu ferry sa vedem Atlantis-ul si Palmierul, totul superb!

Abia asteptam urmatoarea vacanta! Am zburat cu Tarom de pe Bucuresti, fara probleme si ne-am luat cazare de pe airbnb (recomand).

Anonim V. – Vreau sa incep prin a spune ca ieri m-am intors din vacanta de 6 zile in Dubai.

Pot sa va spun cu mana pe inima ca eram in dubii din cauza feedback-urilor negative pe care le-am tot citit de pe diverse site-uri.

Ponturi:

-nu exista trotuare deci nu puteti traversa benzile de pe o parte pe alta… apropo sunt 7 benzi pe sens :)) se merge doar cu taxiul, metroul… etc. Inclusiv mall-urile nu au intrare pietonala ci se face intrarea prin parcare.

– la supermarket exista un om special angajat ce va pune cumparaturile in plase sa nu depuneti efort… :))

– mai toti angajati sunt fie indieni fie vietnamezi-ambele nationalitati cu bun simt si fara “Aere”

– Arabii sunt mult mai ospitalieri ca turcii, ceea ce nu credeam ca exista…

– La hotelul in care ne-am cazat aveam inclus si transportul gratuit catre cele mai multe obiective (ce sa ne dorim mai mult, am profitat de acest serviciu in ultima zi);

– Te simti in siguranta si ocrotit, sunt foarte multe camere si sunt foarte multi agenti sau oameni din centre de informare ce sunt gata sa ajute, pliantele sunt gratuite.

Ce sa mai, sunt multe de spus, noua ne-am placut asa mult incat poate vom revenii in toamna sa bifam si tot ce am ratat si nu am avut timp sa vizitam.

Pentru noi a fost cea mai frumoasa vacanta din viata noastra si am vizitat cateva tari: Italia, Spania-Palma de Mallorca, Grecia de 6 ori, Polonia, Anglia, Bulgaria, Turcia… Deci am termeni de comparatie.

Pentru intrebari va stau la dispozitie.

Va pup si va recomand cu drag Dubaiul.

Intotdeauna la înălţime…Medicamentul Antistres pentru Tine…