Disprețul colaboratorului nostru FIBULA față de lege și față de turiști

Stiri si noutati

În timpul grelelor zile de pandemie am văzut cum omenia, empatia și ajutorul necondiționat au reprezentat o regulă de admirat.

De la această regulă au existat și excepții care s-au evidențiat într-un mod cu totul  negativ, cu un grav impact asupra activității de turism și asupra imaginii generale a turismului promovat în România de touroperatori pentru destinații din străinătate (Turcia și Egipt) și asupra imaginii agențiilor intermediare.

Pe primul loc în acest top al rușinii se situează un touroperator (agenție de turism organizatoare)  cunoscut – FIBULA.

Reprezentatul FIBULA, pe nume Muharrem Mavisu, a dat dovadă de dispreț față de lege, dispreț față de colaboratorii săi (agențiile de turism intermediare), dar mai ales a dat dovadă de dispreț față de turiștii din România.

Probabil acest reprezentant al FIBULA apăsat de viitorul sumbru din turism, la fel ca noi toți, a uitat de respectul datorat legii, colaboratorilor și turiștilor.

Astfel, această persoană, care azi reprezintă o rușine pentru turismul românesc, a trimis colaboratorilor comunicate ultimative, a trimis somații de plată imperative, a amenințat prin zeci de mail-uri, din dorința de a încasa prețul vacanțelor contractate, dar imposibil de realizat.

Această persoană a distrus legătura de încredere a turiștilor în agențiile intermediare, a distrus imaginea agențiilor intermediare, a căror activitate a reprezentat ani la rând sursa sigură de câștig pentru FIBULA.

Această persoană a călcat pur și simplu în picioare legea, colaboratorii și turiștii doar pentru a acapara sume cât mai mari, deși era și este conștient că aceste sume nu mai erau, nu mai sunt datorate, deoarece vacanțele mult visate nu se mai pot realiza.

Această persoană a uitat legea care impune touroperatorului FIBULA să restituie banii încasați de la turiști pentru toate vacanțele anulate și a uitat ce înseamnă respectul datorat colaboratorilor și turiștilor.

Această persoană a uitat anii de activitate profitabilă generată de colaboratorii săi (agențiile intermediare), a uitat faptul că profiturile sale importante se datorează turiștilor români care an de an au cumpărat vacanțe de la FIBULA.

Această persoană a promovat, într-un mod agresiv, o serie de măsuri prin care a încercat, și pe alocuri a reușit, să impună reguli ce încalcă legea, reguli menite doar să ”stoarcă” bani de la turiști (preț și penalizări), de la acei turiști care în mod evident, nu au beneficiat de vacanțe și nu mai pot beneficia de vacanțe cel puțin în acest an.

Apoi după această campanie agresivă de strângere de bani, în disprețul total al legii și al turiștilor, FIBULA nu a oferit nimic turiștilor sau mai bine zis a oferit himere, vacanțe viitoare, mai mult decât incerte ca realizare.

Turiștii în aceste vremuri grele trebuie tratați cu respect și înțelegere deoarece turiștii reprezintă baza de desfășurarea a activității din turism,  deoarece fără turiști mulțumiți nu va mai exista turism.

Însă credem cu tărie că și fără FIBULA, în România va exista turism, un turism corect ce are la baza respectul pentru turiști, un turism în care doar respectul legii și al turiștilor va mai conta.

Tagged