Despre Noi

Agenţia de turism Z Tour a fost înfiinţată în anul 2002, în conformitate cu prevederile Legii 631 / 2001 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, şi în conformitate cu alte legi privind înfiinţarea şi desfăşurarea activităţii întreprinderilor mici şi mijlocii. Principala activitate a firmei o reprezintă turismul intern şi internaţional.

Într-un foarte scurt timp agenţia a reuşit să se impună pe piaţă prin serviciile de calitate pe care le oferă, prin profesionalismul echipei. Conducerea firmei, a inţeles întotdeauna că Z Tour nu este şi nu va fi doar un simplu birou de rezervări de servicii turistice. Personalul agenţiei – agenţii de turism – sunt consilieri turistici, gata să ajute clienţii cu sfaturi, idei şi informaţii. Nu s-a evitat niciodată prezentarea corectă a serviciilor care urmau a fi achiziţionate – atât avantaje cât şi eventuale dezavantaje – relaţia cu turiştii fiind astfel de lungă durată, bazată pe încredere şi respect. Mulţumirea turiştilor este cea mai mare satisfacţie a firmei.

Misiunea firmei: să fie inţeleşi turiştii şi să li se ofere serviciile potrivite, la cea mai inaltă calitate.

Ca şi orice agenţie, la început de drum, Z Tour a desfăşurat activitate specifică agenţiilor detailiste – revânzând programele altor tour-operatori. Odată cu dezvoltarea firmei însă, s-au lansat şi o serie de programe proprii.

În anul 2006, agenţia a fost acreditată de către Tour Operatorul de renume mondial REWE Touristik – cunoscut prin mărcile Dertour, Meier’s Weltreisen şi ADAC.

După doar un an de la acreditare, Z Tour a fost premiată de către Tour Operatorul German – premiu oferit pentru „Agenţia cu cea mai spectaculoasă creştere a volumului de vânzări”. În prezent agenţia se încadrează în clasa de Agenţi VIP ai tour-operatorului.

În anul 2007 a urmat acreditarea de către NUR – Neckermann und Resisen şi Thomas Cook, ulterior cu alti operatori de renume: Interchalet, Snowtrex, Eurotours…

În campania de marketing lansată în anul 2006, agenţia a venit pe piaţă cu un nou concept despre „ceea ce înseamnă vacanţele” – sloganul firmei este:

„Z Tour – Întotdeauna la Inaltime
Z Tour – medicamentul antistres pentru tine”

Cuvântul „antistres” este aici cuvântul cheie. De ce antistres?

Orice om, în momentul în care se gândeşte la călătorii, la concediu, se gândeşte la relaxare. Ieşirea din rutină, ruperea de problemele de zi cu zi, aceste lucruri înseamnă „antistres”. Starea psihică se schimbă cand ne gândim la concediu. Avem alt tonus, revine optimismul – şi toate acestea pot fi atinse, numai daca şi serviciile oferite sunt „la înălţime”.

Astfel, o vacanţă perfectă înseamnă – cel mai bun medicament. Iar Z Tour, prin serviciile care le pune la dispoziţia turiştilor – este „doctorul” lor.

Însăşi relaţia agenţie – turist este o relaţie de prietenie. Turistul când intră în birou este văzut mai întâi ca „un prieten” şi apoi ca un potenţial cumpărător.

Să fii optimist , să rămâi tânăr, să fii vesel, să iubeşti şi să fii iubit :

« SECRETUL REŢETEI ANTISTRES »

Felul principal: 2 grame dintr-un avion, 100 grame cazare, masă după gust. Garnitura : împodobiţi cu excursii opţionale – puţeti alege croaziere, circuite sau petreceri cu specific…

Desert: masaje, tratamente de înfrumuseţare, thalasso terapie…

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.